סיפור הצלחה – קבוצת אלמוג

קבוצת אלמוג הינה חברה יזמית קבלנית אשר הוקמה לפני כ 30 שנה והיא עוסקת ביזום פרויקטים משלב רכישת הקרקע, יזום, תכנון קידום,דרך הקמה בפועל מסירה ושיווק ותקופת בדק.

בשנים האחרונות החברה גדלה עם היקפי בניה ברמה הארצית מהצפון ועד הדרום.

דוד מויאל, סמנכ"ל כספים, קבוצת אלמוג "ארגון שצומח ומכיל מספר רב של פעילויות צריך סנכרון ביניהם. בעבר עשינו שימוש במערכות שונות לפעילויות שונות, כאשר בסוף כל חודש היינו צריכים לעשות סינכרון והתאמות. לא תמיד היתה מתקבלת חפיפה חד משמעית ולעיתים היינו עולים על זה רק בחשבון הסופי.
לכן חיפשנו פתרון מתכלל שיאפשר לנו להקים בסיס מידע אחד גדול לכל הנתונים של החברה, שיעזור לנו לעבד אותם במהירות ולהציג אותם להנהלה על מנת שתוכל לקבל החלטות נכונות בזמן אמת.

מאז שהטמענו את המערכת של זיו מערכות, בסיסי הנתונים והדוחות הכספיים של הקבוצה קפצו מדרגה, הצלחנו להגיע לחיסכון של כ 10% בזמן עבודה של עובדים וייעלנו את התהליכים  בכך שפינינו את העובדים לעשות עבודות אחרות שלפני זה לא נעשו.

המעבר למערכת SAP B1  יחד עם זיו מערכות חסך לנו זמן ונתן לנו שקט נפשי, זה הקל על תהליך הסנכרון, הקל על תהליך הקליטה של החשבונות וזה בעצם הסיבה למה הדוחות אחר כך יוצאים דוחות מדוייקים ונכונים עם חיתוכים נכונים בצורה מדוייקת יותר ומתאימה לדרישות ההנהלה.

מה שתרם להצלחה, זו תחושת השותפות שקבלנו מזיו מערכות וההירתמות במהלך התהליך ולהתאמה לצרכים שלנו.

משה ענתבי, מנהל בקרה תקציבית קבוצת אלמוג, "שאני מרים טלפון ל  אני רגוע כי אני יודע שאני אקבל את התשובה הנכונה בזמן הנכון בשיא המהירות עם הפתרון וזה חשוב מאוד".

ביום שלחצנו על הכפתור המכונה התחילה לעבוד, המערכת עבדה בצורה חלקה ממש מהיום הראשון, גם פרויטקים שהיו באמצע הביצוע שלהם.

מרינה אלשר, אחראית מנהל חוזים, קבוצת אלמוג "קבלנו ליווי מלא משירות הלקוחות והרגשתי אחרי זמן מה שאין יותר טוב מהמערכת הזו, ממש נהניתי וממשיכה ליהנות".

אני אמליץ על הפתרון לכל חברת נדל"ן , הסיבה היא שהפתרון הוא הפתרון המתכלל הכי טוב שקיים היום בשוק לחברות מהסוג שלנו. 

 

שתף את הפוסט

הזמנה למפגש יזמים ERP בענן ליזם

רוצה להשתתף במפגש יזמים בנושא טכנולוגיות ופתרונות לניהול עסק ליזמים בענן? רוצה לדעת איך לנהל את העסק באמצעות תוכנה נוחה שמותאמת לענף הנדל"ן ?