אפליקציות זיו מערכות

זיו מערכות מעבירה את תפיסת ה-ERP לשלב הבא המאפשר טיפול במידע עסקי בזמן אמת בקלות ובמהירות.
באמצעות האפליקציות, תוכלו לדווח ישירות מהשטח, עם ממשק קל ונוח אשר מאפשר תהליך עבודה מהיר ויעיל  ללא צורך ברישיון SAP. האפליקציות מחוברות לחלקים מסוימים בתוך מודולי המערכת, מופעלים מכל סוג של מכשיר נייד וכן מהמחשב עצמו, בממשקי WEB מעוצבים פשוטים וקלים לניווט.

5 אפליקציות לזיו מערכות

מסירת דירות

בממשק נוח תוכלו לעבוד מהנייד בשקיפות מלאה מול הדייר בתהליך מסירת הדירה. עובד בסכנון מלא עם מערכת משכנת בסאפ.

הממשק מאפשר תיעוד כל תהליך המסירה:

  • כניסה למערכת בהזדהות עם משתמש וסיסמא.
  • בחירת פרויקט בהתאם להרשאות פרויקטים שהוגדרו למשתמש.
  • בחירת נכס לדיווח מסירה. לנכס מוגדר מראש מפרט מסירה בהתאם לחוזה במערכת המשכנת.
  • כל סעיפי המפרט מוצגים לבדיקה וניתן לסמן לכל סעיף האם תקין, לא תקין או לא רלוונטי.
  • ניתן לצלם תמונות של תקלות.
  • ניתן להציג קבצים מצורפים.
  • ניתן להחתים את הדייר ולהציג טופס מסירה ממוחשב.

יתרונות המערכת

לא עוד ניירות שהולכות לאיבוד, אלא ממשק ממוחשב לתיעוד מלא של המסירה

ממשק מעוצב ונגיש העובד בסנכרון מלא למערכת ה- ERP לנכס מוגדר מראש מפרט מסירה בהתאם למערכת המשכנת

שליטה בתהליך המסירה

שקיפות מלאה מול הדיירים,
שיפור השירות

פתיחת קריאות שירות

ממשק מעוצב ונוח לפתיחת קריאות שירות בנייד על ידי עובדי החברה במסגרת שנת הבדק ולאורך כל תקופת האחריות של חברה אל מול הדייר. מאפשר לפתוח ולסגור בקלות וביעילות קריאות שירות ולנהל את הפעילות מול הדייר ישירות מהשטח.

האפליקציה כוללת:

  • רשימת קריאות.
  • יכולת סינון של רשימת הקריאות לפי פרויקט, מבנה, לקוח, סטטוס וכו'.
  • עריכת תוכן הקריאה וסגירת קריאות.
  • פתיחת קריאה חדשה.
  • צילום תמונות וניהול קבצים.
  • חתימת דייר ושמירת טופס קריאה חתום.
קריאות שירות - אפליקציה לקבלנים

יתרונות המערכת

שליטה מלאה על שנת הבדק

תיעוד מלא של הנעשה בפועל במהלך כל תקופת האחריות של היזם אל מול הדייר

שקיפות ושיפור איכות השירות אל מול הדייר

שיפור וקיצור תהליכי העבודה וניהול האחזקה

אישורים לקבלנים אפליקציה

סבב אישורים

אפליקציית סבב אישורים, מאפשרת להציג את רשימת המסמכים הממתינים לאישור, לראות קבצים מצורפים ולבסוף לאשר או לדחות את הבקשה מבלי להיכנס למערכת ה-ERP.

מסמכים שונים הנוצרים בעבודה השוטפת במערכת ה-ERP, מייצגים פעולה עסקית שמצריכה אישור של גורם אחד או יותר בתוך הארגון.

לדוגמה, כאשר חברה מעבירה תשלום לספק, בד"כ נדרש אישור של יותר ממאשר אחד (סמנכ"ל כספים ומנכ"ל). עם אישור או דחיית הבקשה היא עוברת באופן אוטומטי לאדם הבא בסבב האישורים כפי שהוגדר במערכת ה- ERP.

תהליך האישור אשר מנוהל באמצעות האפליקציה מחוץ למערכת ה- ERP מאפשר ניהול מבוזר שליטה ובקרה באמצעות הטלפון הנייד.

יתרונות המערכת

חיסכון כספי– מחברת את אנשי השטח לממשק ה- ERP מבלי להיכנס למערכת ולרכוש רישוי נוסף.

חיסכון בזמן וקיצור תהליכים – אנשי השטח שלרוב אינם מחוברים ל- ERP או נמצאים בזמינות חלקית אל מול מחשב, יוכלו לאשר או לדחות תהליכים ישירות מהנייד.

דיווח חשבונות מהשטח

אותה הפונקציונליות של אישור החשבונות ב- ERP אך בממשק WEB נגיש וזמין גם מהטאבלט. האפליקציה עובדת בסנכרון מלא ל- ERP, כך שכל מה שנעשה דרכה מעודכן במערכת.

מה ניתן לבצע באמצעות האפליקציה?

  • כניסה עם זיהוי משתמש למערכת WEB
  • אפשרות לבחירת פרויקט לפי הרשאות לפרויקטים
  • בחירת חוזה לדיווח חשבונות
  • אפשר להציג דיווח של חשבון קיים ליצור חשבון חדש לדיווח
  • מסך דיווח בתצורת מטריצה של מיקומים מול סעיפים כול אפשרות להפיכת המסך לפי סעיפים מול מיקומים
  • דיווח כמות ואחוז ביצוע בכל תא
  • אפשרות העתקת דיווחים לאורך/רוחב המסך
  • הוספת סעיפים חריגים לחשבון
  • הצגת סיכום של נתוני החשבון השונים
  • העברת החשבון לסבב אישורים

 

יתרונות המערכת

קיצור תהליך אישור החשבונות

עבודה ישירות מהשטח

אפליקציית רכש לקבלנים

אפליקצית רכש

ממשק זמין ונוח גם מהנייד לניהול הרכש.
באמצעות האפליקציה ניתן לבצע את הפעולות בסנכרון מלא ל- ERP ובכך לאפשר גם לאנשי השטח אשר אינם נמצאים בזמינות מלאה מול מחשב, או עובדים בשטח שאין להם משתמש ל- ERP לבצע פעולות ברכש.

האפליקציה מאפשרת לבצע את הפעולות הבאות:

  • הצגת רשימת מסמכי רכש של בקשות רכש, הזמנות ותעודות משלוח לפי סוגים, פרויקטים, סטטוס תחום תאריכים וחתכים נוספים.
  • הוספה ועדכון של בקשות רכש.
  • הוספה ועדכון של הזמנות רכש מספקים.
  • דיווח קבלת סחורה באמצעות תעודת משלוח כולל יכול העתקה מהזמנות ועדכון כמויות שהתקבלו.
  • דיווח תעודות החזרת רכש מתוך תעודות המשלוח שהתקבלו.
  • עדכון מחירי יחידה במסמכים חדשים בהתאם למחירונים או הסכמי מסגרת המוגדרים במערכת הסאפ.
  • יכולת לצלם מסמכים, כגון תעודת משלוח שהתקבלה, ולצרפם למסמך הרכש במערכת.
  • הצגת מסך בקרה תקציבית ברמת פריט/משאב מוביל והתראות על חריגה.  
  • הצגת "מפת קשרים" של מסמכים המקושרים לכל מסמך עליו ממוקדים.

 

יתרונות המערכת

קיצור ושיפור תהליכים והנגשתם לאנשי השטח

קיצור לוח זמנים בתהליכי הרכש בארגון

ממשק זמין ונוח המאפשר עבודה והטמעה מהירה בארגון