קבוצת דנישרא אינטרנשיונל בוחרת בתוכנה לניהול פיננסי של זיו מערכות

מהי פעילותה של קבוצת דנישרא אינטרנשיונל

קבוצת חברות בבעלות פרטית של מר דודיק הלפרין. הקבוצה עוסקת כיום ב-2 תחומים בענף הנדל"ן: יזמות בתחומי הנדל"ן המסחרי קרי; מסחר, משרדים, פארקי תעשייה ומרכזים לוגיסטיים וכן בתחום היזמות למגורים.

קבלנות בניין – החברה מחזיקה ברישיון קבלן בדרוג ג5* – הדירוג הגבוה ביותר המוענק ע"י משרד השיכון והבינוי נכסים מניבים – בבעלות החברה נכסי נדל"ן אותם בנתה או רכשה ואשר מנוהלים על ידה. מרבית פעילותה של קבוצת דנישרא מבוצעת באמצעות חברות בת המנוהלות ע"י החברה תוך שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות אחרות בענף.

מדוע בחרתם בזיו מערכות?

"כחברה בסדר גודל שלנו עם הוצאות רבות הבנו שעלינו לעשות תמונת מצב עדכנית על המתרחש בחברה ובחברות הבנות ולנהל באפקטיביות את פעילויות הליבה של העסק עם מינימום טעויות אנוש ועם דו"חות כספיים מהימנים. לאחר מחקר מעמיק הגענו למסקנה כי מודול ניהול פיננסי של זיו מערכות מספק את הפתרון ההוליסטי והמדויק ביותר עבורנו בכל ההתנהלות התקציבית"

יונתן רונן סמנכ"ל כספים דנישרא

תהליכים שהתייעלו בעזרת המערכת:

ההתייעלות הראשונה והמאוד בולטת שראינו זה החסכון בזמן ובכסף. התחלנו לעשות בקרות תקציביות באופן הרבה יותר מהיר. אנו מקבלים גם דוחות הרבה יותר עשירים המאפשרים לקבל החלטות עסקיות על בסיס מידע מהימן ועדכני בזמן אמת. התכנון התקציבי שלנו הרבה יותר מדויק וכך אנחנו לא חורגים מגבולות הגזרה של תקציבי הפרויקטים.

איך העבודה מול הצוות?

"העבודה עם צוות זיו מערכות מאוד נעימה ומפרה. הצוות תמיד שם לעדכן לגבי חידושים במערכת ואם צריך הדרכה וסיוע לעובדים חדשים הם תמיד שם לעזור. התחושה הכללית היא שהם שותפים שלנו לדרך. בהחלט אני ממליץ לכל חברה בתחום הנדל"ן לעבוד עם זיו מערכות."

שתף את הפוסט

הזמנה למפגש יזמים ERP בענן ליזם

רוצה להשתתף במפגש יזמים בנושא טכנולוגיות ופתרונות לניהול עסק ליזמים בענן? רוצה לדעת איך לנהל את העסק באמצעות תוכנה נוחה שמותאמת לענף הנדל"ן ?